its not just myself!

blog ini untuk aku kisarkan pengalaman hidup sendiri. bukan untuk tatapan atau gosipan kau orang. tapi untuk aku baca bila aku rindukan saat gemilang mahupun sedih diri sendiri. sekian.

Wednesday, June 27, 2012

Cahaya


Kenapa aku berkata kepada diri sendiri sekarang,
Persoalan menggunung tinggi bagai tak terjawab semuanya.
Adakah aku terlalu memaksa duhai cahaya?
Aku tak mampu tenggelamkan saja seperti dulu,
Mungkinkah aku harus tunggu seperti kau buat selama ini?

Jujurlah pada hatimu sahabat,
Jangan buat aku senyum dengar kata manis kamu lagi,
Jangan buat aku keliru,

Aku hanya boleh pilih karma sebagai jalan terakhir,
Aku menanti walau ia tak pasti,
Kerna kau tak pernah pergi,
Tinggalkan aku sendiri.
* all the best final.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...