its not just myself!

blog ini untuk aku kisarkan pengalaman hidup sendiri. bukan untuk tatapan atau gosipan kau orang. tapi untuk aku baca bila aku rindukan saat gemilang mahupun sedih diri sendiri. sekian.

Monday, January 30, 2012

cerita lama

aku baru sahaja terbaca laman tumblr seorang rakan sebentar tadi. ternampak puisi indah Rangga seperti dalam gambar. masih ingat lagi jerit hiruk pikuk hati tika melayar mata menonton filem itu. mula rindu untuk berpuisi semula. idea tinggi membukit tapi entah la. rasa malas pula nak update laman yang mulai bersawang ini. post sebelum ini pun aku menaip dahulu dalam telefon bimbit sebelum update di laman ini. mungkin jika ada idea aku patut buat sebegitu lagi. sebelum idea habis ditambah oleh anasir luar lain. mungkin perlu sebuah nama pena juga.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...